Piaget - живе втілення образів в металі
Дух творчості і авангардна розкіш - ось
найбільш точні визначення для характеристики прикрас бренду Piaget. Кожна
колекція пронизана незабутнім почуттям стилю, помноженим на сміливий творчий
підхід майстрів ювелірного дому. Багато в чому це вдається Piaget завдяки
наявності власної студії, де 8 дизайнерів в невимушеній обстановці генерують
творчі ідеї. Як показує досвід, втілені в життя ювелірні задуми гідно
відвойовують затишне місце в серцях вимогливої публіки, і не в останню чергу - завдяки яскраво вираженій тематичністі колекцій. Неповторний дизайн і бездоганність
виконання є візитною карткою дизайнерів Piaget.
Бренд Piaget був заснований в 1874 році
французом Джорджем Едуардом П'яже, який обрав для стартового майданчика таку
спеціалізацію, як годинникові
комплектуючі
деталі і калібри. Поступово компанія перейшла на повне виробництво власних
годинників, зареєструвала марку
офіційно в 1943 році. Втім, досі ювелірні прикраси і годинники Piaget створюються на мануфактурному
виробництві, що забезпечує увагу майстрів найвищого класу і, відповідно, не
просто вироби, а твори ювелірного мистецтва.
Дев'яності роки ХХ століття були
ознаменовані першою
ювелірною колекцією Piaget. Цей дебют був більш ніж успішним - кількість
шанувальників виробів цього ювелірного дому неухильно зростає аж до
сьогоднішнього дня. Колекція призначалася для молодят і носила назву
Possession, що в перекладі означало «Володіння».
Родзинкою весільної колекції стала
рухливість моделей, які за задумом дизайнерів складалися з двох кілець і менше
з них плавно оберталося навколо більшого. Матеріали, з яких створені
коштовності даної колекції Piaget, не можуть не викликати захоплення - це жовте
і біле золото вищої проби, а також «кращі друзі дівчат» - діаманти.
Друга колекція стала ще більш
оригінальною і яскравою, благо дизайнери обрали для втілення несподівану
коктейльну тематику. Гламурна ювелірна серія під назвою Limelight представила
світу такі напої, навіки поміщені в
дорогоцінні камені, як Whiskey on the Rocks, Blue Ocean, Blueberry Daiquiri,
White Tonic і безліч інших. Аналогів цієї серії не створили ніде в світі - «коктейльні» кільця від
бренду Piaget переливаються рубінами, смарагдами, турмалінами, цитринами, білим
золотом і іншими чудовими матеріалами.
Третя колекція, про яку не можна не
згадати, носить таємничу назву Magic Reflections і побачила світ у 2002 році.
Поєднання рослинно-квіткових мотивів несе в собі якусь загадку, а ніжний дизайн
ювелірних прикрас асоціюється з магією квітучих садів.
Клієнтами ювелірного дому Piaget стали
такі знаменитості, як Айшварія Рай, Моніка Белуччі, Тіна Тернер. Навіть король
Іспанії Хуан Карлос гідно оцінив незвичайні колекції цього бренду і став його
шанувальником.
piaget.com