З історії ювелірних брендів: Piaget
З історії ювелірних брендів: Piaget


Piaget - живе втілення образів в металі

Дух творчості і авангардна розкіш - ось найбільш точні визначення для характеристики прикрас бренду Piaget. Кожна колекція пронизана незабутнім почуттям стилю, помноженим на сміливий творчий підхід майстрів ювелірного дому. Багато в чому це вдається Piaget завдяки наявності власної студії, де 8 дизайнерів в невимушеній обстановці генерують творчі ідеї. Як показує досвід, втілені в життя ювелірні задуми гідно відвойовують затишне місце в серцях вимогливої публіки, і не в останню чергу - завдяки яскраво вираженій тематичністі колекцій. Неповторний дизайн і бездоганність виконання є візитною карткою дизайнерів Piaget.

Бренд Piaget був заснований в 1874 році французом Джорджем Едуардом П'яже, який обрав для стартового майданчика таку спеціалізацію, як годинникові комплектуючі деталі і калібри. Поступово компанія перейшла на повне виробництво власних годинників, зареєструвала марку офіційно в 1943 році. Втім, досі ювелірні прикраси і годинники Piaget створюються на мануфактурному виробництві, що забезпечує увагу майстрів найвищого класу і, відповідно, не просто вироби, а твори ювелірного мистецтва.

Дев'яності роки ХХ століття були ознаменовані першою ювелірною колекцією Piaget. Цей дебют був більш ніж успішним - кількість шанувальників виробів цього ювелірного дому неухильно зростає аж до сьогоднішнього дня. Колекція призначалася для молодят і носила назву Possession, що в перекладі означало «Володіння».

Родзинкою весільної колекції стала рухливість моделей, які за задумом дизайнерів складалися з двох кілець і менше з них плавно оберталося навколо більшого. Матеріали, з яких створені коштовності даної колекції Piaget, не можуть не викликати захоплення - це жовте і біле золото вищої проби, а також «кращі друзі дівчат» - діаманти.

Друга колекція стала ще більш оригінальною і яскравою, благо дизайнери обрали для втілення несподівану коктейльну тематику. Гламурна ювелірна серія під назвою Limelight представила світу такі напої, навіки поміщені в дорогоцінні камені, як Whiskey on the Rocks, Blue Ocean, Blueberry Daiquiri, White Tonic і безліч інших. Аналогів цієї серії не створили ніде в світі - «коктейльні» кільця від бренду Piaget переливаються рубінами, смарагдами, турмалінами, цитринами, білим золотом і іншими чудовими матеріалами.

Третя колекція, про яку не можна не згадати, носить таємничу назву Magic Reflections і побачила світ у 2002 році. Поєднання рослинно-квіткових мотивів несе в собі якусь загадку, а ніжний дизайн ювелірних прикрас асоціюється з магією квітучих садів.

Клієнтами ювелірного дому Piaget стали такі знаменитості, як Айшварія Рай, Моніка Белуччі, Тіна Тернер. Навіть король Іспанії Хуан Карлос гідно оцінив незвичайні колекції цього бренду і став його шанувальником.

piaget.com